NOTEBOOKLAND notebook specialist

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site

Welkom bij NOTEBOOKLAND, THE notebook Company

U bent momenteel op:

Categorie navigatie:

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief
 

Klantenservice Benelux

 

Garantie en verzekeringen op produkten
 

Klachtafhandeling
 

Service aanvragen
 

item4
 

item5
 

 

Garantie en verzekeringen op produkten

Op produkten geleverd door NOTEBOOKLAND is de standaard fabrieksgarantie van toepassing.  

Welke vormen zijn er ? 


(1) Carry in

Carry in garantie houdt in dat uzelf het produkt aanbied/opstuurt(franko) naar ons. Na reparatie/vervanging wordt het product na reparatie weer bij u thuis bezorgd via TNT post of UPS.


(2) Pickup & Delivery

Pickup & Delivery houdt in dat het produkt bij u afgehaald wordt door een door NOTEBOOKLAND toegewezen vervoerder en het produkt na reparatie weer bij u thuis bezorgd wordt via TNT post of UPS.

Het is mogelijk om Pickup & Delivery garantie te kiezen tijdens het configureren van uw notebook. Alle door ons gedane aanpassingen en wijzigingen in produkten worden door onze Technische dienst afgehandeld en is te kiezen tijdens het configureren van uw notebook.  

(3) Garantie uitbreiding naar 3 jaar (Carry in) met schade en diefstal verzekering   

Uw notebook garantie is met deze optie 3 jaar carry in in plaats van 2 jaar en uw notebook is voor 36 maanden verzekerd tegen van buiten komende onheilen, zoals: vallen en stoten (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades; verkeerde elektrische spanning (incl. inductie en piekspanning); blikseminslag, brand, ontploffing of kortsluiting (ook als die door het apparaat zelf veroorzaakt wordt); water (koffie, thee, limonade etc.), vocht, stof, rook, roetdeeltjes en ongedierte. Daarnaast voorziet de verzekering in een doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld (ideaal voor notebooks) en wordt geen onderscheid gemaakt tussen particulier en beroeps- en bedrijfsmatig gebruik. Eindgebruikers hoeven geen dure elektronica-verzekering meer af te sluiten of de inboedelpolis aan te passen. Bovendien geldt er onder dergelijke verzekeringen vaak een hoog eigen risico en wordt bij schade in de praktijk (vaak) dagwaarde uitgekeerd, resp. voorziet de inboedelverzekering niet in vallen, stoten, inductie, diefstal buiten de eigen woning, garantie-uitbreiding, transport- en verblijfsdekking elders ter wereld etc. Diefstal dekking is inbegrepen in deze verzekering. LET OP ! Diefstal uit vervoermiddelen, openbare gebouwen en scholen is uitgesloten !! en is te kiezen tijdens het configureren van uw notebook. 

(4) Schade verzekering exclusief diefstal 

Uw notebook is 36 maanden verzekerd tegen van buiten komende onheilen, zoals: vallen en stoten (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades; verkeerde elektrische spanning (incl. inductie en piekspanning); blikseminslag, brand, ontploffing of kortsluiting (ook als die door het apparaat zelf veroorzaakt wordt); water (koffie, thee, limonade etc.), vocht, stof, rook, roetdeeltjes en ongedierte.

Daarnaast voorziet de verzekering in een doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld (ideaal voor notebooks) en wordt geen onderscheid gemaakt tussen particulier en beroeps- en bedrijfsmatig gebruik.

Diefstal is niet inbegrepen in deze verzekering, daarvoor kiest u "Schade verzekering inclusief diefstal" Deze optie is te kiezen tijdens het configureren van uw notebook.   

(5) Schade verzekering inclusief diefstal 

Uw notebook is 36 maanden verzekerd tegen van buiten komende onheilen, zoals: vallen en stoten (ook door kinderen en huisdieren) en eigen schuld schades; verkeerde elektrische spanning (incl. inductie en piekspanning); blikseminslag, brand, ontploffing of kortsluiting (ook als die door het apparaat zelf veroorzaakt wordt); water (koffie, thee, limonade etc.), vocht, stof, rook, roetdeeltjes en ongedierte. Daarnaast voorziet de verzekering in een doorlopende transport- en verblijfsdekking over de gehele wereld (ideaal voor notebooks) en wordt geen onderscheid gemaakt tussen particulier en beroeps- en bedrijfsmatig gebruik. Eindgebruikers hoeven geen dure elektronica-verzekering meer af te sluiten of de inboedelpolis aan te passen. Bovendien geldt er onder dergelijke verzekeringen vaak een hoog eigen risico en wordt bij schade in de praktijk (vaak) dagwaarde uitgekeerd, resp. voorziet de inboedelverzekering niet in vallen, stoten, inductie, diefstal buiten de eigen woning, garantie-uitbreiding, transport- en verblijfsdekking elders ter wereld etc. Diefstal dekking is inbegrepen in deze verzekering. LET OP ! Diefstal uit vervoermiddelen, openbare gebouwen en scholen is uitgesloten !! en is te kiezen tijdens het configureren van uw notebook.

 Terug naar index             

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

Klachtafhandeling ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________    

Mocht u een klacht hebben over Notebookland als leverancier/organisatie of het idee hebben dat u niet correct danwel onjuist bejegend bent, dan horen wij dat graag direct van u als klant aangezien NOTEBOOKLAND staat voor snelle en correcte leveringen en dat willen we zo houden, aarzelt u niet en belt u met 073-6312220 of mail naar verkoop@notebookland.nl we nemen elke klacht en-of opmerking uitermate serieus en u kunt van ons dan ook een snelle en correcte afhandeling verwachten.    

Terug naar index    

  
Service aanvragen

Notebookland onderscheidt zich op notebook gebied door een samen gesteld product te leveren welk voldoet aan de wensen van zowel de zakelijke als de particuliere klant. Notebookland biedt zowel de zakelijke als de particuliere klant uitmuntende service dit om er voor te zorgen dat er altijd een goed werkend product kan worden afgeleverd. Soms is het moeilijk vast te stellen of een probleem ontstaat door software en of het een hardwarematig defect betreft. Dit komt omdat alle hardware aangestuurd wordt door BIOS/FIRMWARE en software. Bedenk daarom altijd wat er gebeurt kan zijn als er een probleem optreed? Heeft u bijvoorbeeld een driver ge├»nstalleerd of een Windows update uitgevoerd waarna het probleem is ontstaan. Notebookland adviseert te allen tijde eerst een herstel produre te volgen voor dat een service aanvraag zal worden gedaan. In de meeste gevallen zal een simpele herstelprocedure uw probleem verhelpen. Als dit niet het geval is kunt u op onze website altijd kijken in de FAQ lijst. Hier staan oplossingen op voor de meest voorkomende problemen. Kunt u het probleem niet vinden? Dan staat het altijd vrij om een email te zenden aan services@notebookland.nl        

Maakt u zich geen zorgen, u kunt altijd een reparatie aanvragen. Notebookland zal uw notebook dan onderzoeken en het probleem verhelpen. Notebookland zal ten alle tijden contact opnemen zodra de problemen zijn gerelateerd aan een defect welk niet onder de standaard garantie voorwaarden kan worden afgehandeld. Indien er sprake is van een herstel procedure zal Notebookland te allen tijde dit onder de standaard garantie uitvoeren mits duidelijk aantoonbaar anders is.

Notebookland zal nimmer zonder toestemming en of akkoord een reparatie uitvoeren waarbij kosten in rekening worden gebracht. Indien het defecte apparaat zonder akkoord retour zal worden gezonden zal Notebookland standaard onderzoeks/arbeidskosten in rekening brengen. Na ontvangst van de betaling zal Notebookland het apparaat retour zenden.

Terug naar index

 


item4

Tekst ITEM4.

Terug naar index